ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan

  • masa pelepasan:2024-04-20 23:43:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:265
  • Penerangan pantas:

    Concepcion, umumnyaSebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asa

Kandungan artikel
umumnya

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

ConcepcionKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

MwekaBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,ConcepcionModel terakhir pengubah tenggelam minyak, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

projekApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.


ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Harga yang adil() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

ConcepcionMod wayar pengubah jenis kering:

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again,ConcepcionPengubah terjun minyak 3000, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

ConcepcionMaklumat produk lain
  • GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

    GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

  • ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

    ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

  • DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

    DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

  • DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

    DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

  • MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

    MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

  • MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

    MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

  • MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

    MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

  • FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan memberi anda ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan. ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ConcepcionSkema pemasangan penukar 35 kV minyakMelindungi keadaan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!